קניתי מחשב נייד בסכום של מעל 6000 ש"ח ואחרי תקופה מסוימת שמתי לב לבעיה במסך ואז שלחתי אותו לתיקון לפני כמעט שלושה חודשים ממועד סיום תקופת האחריות, אחרי חודשיים מהתיקון אותה בעיה חזרה ושלחתי אותו שוב לתיקון לפני כמעט שבועיים מסיום תקופת האחריות ואז החזירו לי את המחשב אבל שוב אחרי לפחות מחודש חזרה הבעיה וכנראה שהייתה בעיה בייצור של המחשב, הגשתי כמה תלונות (אחרי שהסתיימה תקופת האחריות) אבל הזניחו אותי ולא קיבלתי אף תשובה בגלל שתקופת האחריות הסתיימה למרות שהבעיה הייתה ידועה מקודם והיו צריכים לטפל בה אבל לא תיקנו אותה כמו שצריך והמשיכו בזה עד שתקופת האחריות הסתיימה. אז הפסיקו להתייחס בכלל ובגלל שלא ידעתי מה לעשות פשוט הפסקתי לעקוב אחרי הבעיה וכבר עברו כמעט 4 חודשים מהאירוע אז מה אפשר לעשות במקרה כזה?
תודה רבה
שלום,
בהחלט ובהתאם לסיפור המקרה על החברה לשוב ולתקן את המחשב (גם אם עברה תקופת האחריות) כיוון שלמעשה החברה לא הצליחה לתקן את המחשב בתקופת האחריות.
אני מציע לך לפנות לחברה באמצעות מכתב מעו"ד לצורך טיפול משפטי בעניינך.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר