היי הזמנתי מוצר בחנות פיזית של אחת מרשתות האלקטרוניקה הגדולות. המוצר לא היה באותו רגע במלאי לכן היה צורך בהזמנה. מלכתחילה החברה טענה שהיא לא מתחייבת על זמן במוצרים מהסוג הזה. לאחר כשלושה שבועות הסתבר לי שנפלה טעות במחיר המוצר וקניתי אותו במחיר זול מאשר מחירו המקורי. העובד שדיבר איתי אמר שכרגע אין רכש למוצר מהסוג הזה והציע לי לקנות את אותו מוצר בצבע אחר במחיר המקורי שהוא גבוה יותר או לחלופין לבטל את ההזמנה. בעיני זה מרגיש כמו מהלך שמנסים לכפות עליי כדי שלא יצא מצב שהם הפסידו כסף. האם זה חוקי?
שלום,
כל ההתנהלות המתוארת היא בניגוד לחוק הגנת הצרכן ועל כן אינה חוקית.
על החברה למכור לך את המוצר אותו רכשת במחיר ששילמת (גם אם נעשתה אצלם טעות).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר