שלום רב, הזמנתי מחשב עם שדרוגים שאין במלאי. עבור 30 ימים ועדיין אין צפי מתי אקבל את המחשב. בקשתי לבטל את ההזמנה ונאמר לי שלא ניתן בגלל ששניתי את הזכרון של המחשב. האם הגיוני שלא אוכל לבטל עסקה למרות השינויים שעדיין לא קבלתי את המוצר ולאחר 30 ימים אין שום צפי למתי המוצר יגיע. הם טוענים שזה יכול לקחת זמן אפילו עוד כמה חודשים. בינתיים אני מתקשה בעבודה ומפסיד זמן יקר. מה דעתך?
שלום,
בהתאם למתואר משחלפו 30 יום ועדיין לא קיבלת את המוצר - אתה רשאי לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה (גם אם ביקשת שידרוג).
החוק קובע כי אתה רשאי לבטל עסקה גם לאחר 14 יום לאחר קבלת המוצר - אז בוודאי שאתה רשאי לבטלו בשלב זה.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שכתוב שזה יכול לקחת גם 60 ימי עסקים כלומר 3-4 חודשים ושאין אפשרות לביטול, אני חתום שם. האם עדיין יש לי סיכויים לבטל את ההזמנה? תודה מראש!
שלום,
אם חתמת על כך שאתה מסכים להמתין 60 ימי עסקים לקבלת המחשב ומסכים שאין אפשרות לבטל - אזי עליך לפעול בהתאם להסכם ביניכם ולפיכך אינך יכול לבטל.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר