שלום הזמנתי כובע באינטרנט הכובע הגיע במידה לא נכונה. החזרתי אותו לאחר שבוע וחשבתי שאקבל את כספי בחזרה או שיחליפו את הכובע למידה יותר קטנה לאחר חודש עדיין לא עונים לטלפון ולא לאימייל. האם אפשר לעשות משהו?
שלום,
עליך לפנות לחברה (שירות הלקוחות של אתר האינטרנט) ולברר איתם את הדברים.
ככל שלא תקבל תשובה, תפנה לחברת האשראי כדי לבטל את העסקה.
אשפרות נוספת היא לפעול משפטית ולהגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות לצורך החלפה או ביטול העסקה בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר