היי,
אנחנו משפחה שמונה 5 נפשות שהיינו אמורים לטוס לוורשה -פולין היום בבוקר בשעה 5:20.
עברנו כל שלבי הצ'ק אין, עלינו למטוס וחיכינו בו שעתיים וחמשים דקות והמטוס לא זז בסוף הודיעו לנו שיש תקלה במטוס. והטיסה תדחה עד השעה 6 בערב היום.
אחרי משא ומתן איתם הצלחנו להשיג בית מלון על חשבונם.
אבל כשהגענו לבית המלון הייתה הודעה מעודכנת שהטיסה תדחה שוב פעם אחרי חצות.
אנחנו חמש נפשות ויש בינינו אישה מבוגרת בת 67 עם מחלות כרוניות וילדים בני 10 ו- 12 שמאוד היה קשה להם. ועד שהתארגנו הם ישנו על הרצפות
העיכוב הזה גרם לנו הרבה נזקים.
1. הפסדנו יום שלם בעיר ואנחנו כבר הזמנו ושילמנו כניסות לאתרים.
2. חזרה עוד פעם לבדיקות קורונה וזה בתשלום.
3. לינה בבית מלון שכבר שילמנו ומוזמן מראש.
4. הסעה משדה תעופה ורשה לבית המלון.
מה אפשר לעשות במקרה הזה?
ומה מגיע לנו?
ולמי לפנות לצורך קבלת פיצוי?
שלום,
1. בהתאם למתואר יש לפעול בהתאם לחוק - חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה). חברת התעופה היא זו שצריכה לפצות אתכם בגין כל האמור.
2. מה שצריך לעשות זה לפנות לחברת התעופה (בהתאם לחוק) לצורך קבלת פיצויים בעניינכם הן בגין דחיית מועד הטיסה והן בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לכם כתוצאה מכך.
3. ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם - אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר