שלום
שלוש שאלות באותו עניין ברשותכם:
1. הזמנתי מכונת כביסה מאחת הרשתות ופעמיים (בימים שונים) הגיע הובלה עם המוצר הלא נכון.
האם זה נכנס תחת חוק הטכנאים לפיצוי או חוק אחר? (הגיע בשעות הנכונות אבל המוצר היה לא מה שהזמנו,בסוף אחרי פעמיים נאלצנו לבטל את ההזמנה)
2. ראיתי בתשובות קודמות שלכם שבתביעה קטנה לנ'ל אני צריכה לתבוע גם את המקום ממנו קניתי וגם את חברת השילוח? האם זו תביעה אחת ופשוט לציין בה את שני המקומות (לחנות יש לי את הפרטים אבל להובלה רק שם וטלפון)
3. איפה אני יכולה למצוא מה סדר גודל הגיוני לבקשת סכום פיצוי על התקופה ללא מכונה + הרדיפה שלנו אחריהם להשבת הכסף שטרם קיבלנו חזרה?
תודה רבה!
שלום,
1. המקרה המתואר אינו נכנס תחת "חוק הטכנאים" אך בהחלט ניתן לגזור עילה לתביעה מחוקים אחרים כגון הפרת הסכם, רשלנות וכפועל יוצא נזקים ועוגמת נפש.
במילים אחרות, העובדה שאין מדובר בעילה מכוח חוק הטכנאים אינה אומרת שבמקרה זה מגיע פיצוי מכוח חוקים אחרים.
2. את רשאית לתבוע תביעה אחת ולכלול בה את 2 הנתבעות. אני לא בטוח שבמקרה המתואר יש צורך ב 2 החברות אלא רק בחברה ממנה רכשת את המוצר.
3. אין מקום כזה. נזקים ועוגמת נפש הינם עניינים סוביקטיביים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר