היי, רציתי לדעת האם יש מקום לתביעה כנגד חברה המבצעת מטבחים ושיפוצים. עשינו הזמנת מטבח ולאורך כל ההתנהלות עד האספקה צצו כל מיני שינויים כמו - כיור שלא במלאי, אשר נאלצנו לשנות ובפועל הגיע לא תואם למידות הארון (למרות שהזהרנו מראש) הוא הותקן לאחר ניסור מכוער של הארון על מנת להתאימו - ללא קבלת רשותנו. קלאפות שהגיעו עם ידית אינטגרלית שונה והם לא הסכימו להחליף את הדלתות אלא רק לבצע תיקון עם תלאי, סטיית מידות בארונות למרות שהסברנו מספר פעמים את חשיבות המידות, חיתוך לא נכון בשיש, דיבור מבזה בטלפון (יש הקלטות של הכל) וניתוקים בפנים ועוד ועוד... נכון לעכשיו אנחנו "נתונים לחסדיהם" מחכים בלי דלתות לקלאפות, עם ניסור עצום בארון הכיור, עם מגירות לא תואמות וארונות שגודלם לא לפי ההזמנה.. מתי יגיעו לסדר??.. לדבריהם: זה לוקח זמן... בעלי נהיה חולה מהלחץ והעלבון והם לוקחים את הזמן. מבחינתם, אין כל בעיה עם הסטיות, הכל "שטויות" "אני מבלבלת להם את השכל" ועוד שלל ביטויים. מציינת שהכל נעשה ללא התייעצות מוחנו ויש תיעוד כתוב כולל הקלטות של כל השיחות שנעשו מולם. מצער אותי לחשוב ששילמתי 45000שקלים על מטבח עם פגמים וניסורים. האם יש עילה לתביעה (מה שכתבתי זה ממש טיפטיפה מהכל)
שלום,
בהתאם למתואר בהחלט יש פה עילות לתביעה בעניינכם (הפרת הסכם, רשלנות מקצועית, התנהגות בחוסר תום לב, הפת חוק המכר והפרת חוק הגנת הצרכן).
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם - אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר