שלום וברכה,
ביצעתי עסקת מכר מרחוק באמצעות האינטרנט, בית העסק התחייב לאספקת המוצר עד 10 ימים.
מהחשש שבסוף יודיע שהמוצר אזל מהמלאי, שלחתי ביום השישי מתום ביצוע העסקה, הודעה למוכר, שיאשר שאכן המוצר נמצא במלאי והוא יכול לספק אותו. (שכן הייתה עוד חנות שגם מכרה זאת באותו מחיר והיה קיים במלאי).
בית העסק שלח לי מייל מפורש שהמוצר נמצא במלאי ויסופק.
בתכלס לאחר מספר ימים שלח הודעה שהמוצר בסוף כבר אזל מהמלאי והוא ניסה לדחוף לי מוצר אחר.
לציין שלפי תקנון בית העסק, יכול להודיע ללקוח שהמוצר אזל מהמלאי וזאת עד חמישה ימים מביצוע העסקה.
האם אישורו והתחייבותו של המוכר מהווה עילה לתביעה נגדו, לשלם את הפרש המחיר בחנות שכן נמצא במלאי אך במחיר הרבה יותר גבוה?
תודה רבה
שלום,
כן בהחלט.
יותר מזה אישורו והתחייבותו מהווים עילה לתביעה בגין הפרת הסכם, חוסר תום לב והפרת חוק הגנת הצרכן (כאשר החוק קובע פיצויים בנפרד לכל אחד מהחוקים).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר