היי,
לפני כ-8 חודשים לערך התקינו לי בבית סגירת מרפסת. לפני 5 שבועות נתקלתי בבעיה במוצר, שכן אחד מהחלונות נתקע ומשאיר את המרפסת תמיד פתוחה. אני כבר 5 שבועות רודף אחרי החברה על מנת לקבל שירות ואיני מקבל האם יש מקום להגשת תביעה?
תודה
שלום,
האם קיבלת אחריות על המוצר / התקנה ?
ויובהר - לצורך הצלחה בתביעה יש צורך ב 2. עילה לתביעה וראיות להוכחת הטענות.
בהתאם למתואר לא ברור האם יש לך עילה לתביעה (האם קיבלת אחריות על המוצר / שירות / התקנה).
ככל שיש לך כתב אחריות בעניין - אזי יש לך עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
חיים על פי חוק ממה שאני יודע על מוצר שעולה 17k יש במינימום שנה אחראיות הוא לא נתן תעודת אחראיות. גם קבלה לא!
יותר מיזה יש התכתבויות כהוכחה שאני לא מקבל מענה.
שלום,
אני לא מכיר חוק כזה הקובע שכל מוצר מעל לסכום מסוים חלה באופן אוטומטי אחריות.
אם אין לך עילה (משפטית) לתביעה אין כל רלוונטיות לעובדה שאתה לא מקבל מענה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר