שלום רב,
התחברתי לחברת תקשורת לחבילה של טלוויזיה ואינטרנט לפני 5 חודשים, מיום ההתקנה יש תקלות וניתוקים כל הזמן, היו המון טכנאים ותמיד התקלה חוזרת,
העניין הוא שלפני 4 חודשים בערב שבת, הציוד של החברה הפסיק לעבוד, ופתאום הטלוויזיה שלנו המסך כבה ואחרי חצי שעה גם הקול, פנינו לתמיכה של החברה, והסברתי שהציוד שרף את הטלוויזיה, לטענתם זה לא נגרם מהציוד שלהם, זה קרה בו זמנית, ביקשו שאקח טכנאי לטלוויזיה על מנת להוכיח שהתקלה נגרמה מהציוד שלהם, שילמתי 289 עלות טכנאי, לטענתו לא יכול להוכיח, כי לא היה בזמן התקלה,
האפשרות שלי היא להוכיח בשיחה טלפונית שלנו למוקד בזמן השיחה, והמשך כל הימים מאז, זה טלוויזיה יחסית חדשה, בת 5 שנים, שעבדה כל הזמן ללא בעיות, הטכנאי מסר שכרטיס ראשי נשרף,
ברצוני לדעת , האם יש לי עילה לתבוע?
למרות שאין לי מסמך מטכנאי של הטלוויזיה.
שלום,
בהתאם למתואר יש עילה לתביעה אך כפי שמתואר - אין ראיות להוכחת הטענות.
אכן כדי להוכיח עניין זה יש צורך בחוות דעת של איש מקצוע.
אם איש מקצוע אינו יכול לקבוע בוודאות דבר כזה, יש לבחון מולו מהם הסיכויים שדבר כזה יכול לקרות (שכרטיס ראשי של טלוויזיה יישרף בשל תקלה כזו או אחרת במכשיר החברה המחובר לטלויזיה).
בכל מקרה יכולים להיות סיבות נוספות לתקלות כמו בעיה במערכת החשמל (נפילה של מתח וכד').
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר