שלום רב,
קניתי עגלת תינוק כמה ימים לאחר הלידה ואמרו שישלחו למחרת את העגלה לבית.
בפועל שלחו לי לבית עגלה אחרת,
מדובר באותה חברה של עגלה פשוט דגם ישן יותר בעוד שאני הזמנתי את הדגם החדש וכן הדגם החדש הוא זה שמצוין בקבלה בהתאם.
ההפרש בין העגלות הוא 200 שקל אבל מבחינתי התמורה של העגלה שהזמנתי היא משמעותית בגלל שהיא הרבה יותר בטיחותית.
יש לציין שהעגלות בעלות מבנה זהה.
שהגיע העגלה לבית עדיין הייתי מאושפזת ובעלי הרכיב אותה וזרק את הקופסה.
לאחר כמה ימים שכבר השתחררתי ראיתי שמדובר בעגלה הלא נכונה.
פניתי לחברה בצירוף הקבלה וביקשתי שיחליפו לי את העגלה הזאת למה שהזמנתי כי מדובר בטעות שלהם
לקח לחנות שבוע שלם להחזיר לי תשובה שבעצם הם לא יכולים להחליף לי כי אין את האריזה שבכל הזמן הזה אני לא משתמשת בה כדי לא לפגוע באיכות המוצר.
החברה מצידה מוכנה להחזיר את ההפרש של ה-200 שקל אבל יש עוד 2000 שקל ששילמתי על עגלה שלא הזמנתי ויותר מזה שבכלל לא רלוונטית כי היא לא מספיק בטיחותית מבחינתי ולא רוצה לשים בה את הילד שלי.
חשוב לציין שהעגלות בעלות מבנה זהה ובעלות אותו שם לדגם החדש מצורפות 2 אותיות ככה שבכל מקרה לא היה ניתן לעלות על זה מבלי לפתוח את הקופסה
ופניתי אליהם בטווח זמן מקובל של 14 יום
השאלה היא מה אפשר לעשות.
אם הם לא מוכנים להחליף לי?
והאם אפשר לעשות ביטול עסקה
כרגע כבר עברו 3 שבועות אבל זה בגלל שלקח להם שבוע להחזיר לי תשובה.
אני פניתי אליהם לאחר 13 ימים.
ניסיתי הרבה לפני אבל לא היה מענה הצלחתי להשיג אותם רק לאחר 13 ימים כי אין לי אפשרות לנסוע לחברה.
מצטערת על המלל הארוך.
שלום,
קראתי את הדברים.
בהתאם למתואר - בהתאם חוק את רשאית להחליף את העגלה לעגלה שרכשת (אין קשר לעובדה שבנית את העגלה ו\או זרקת את האריזה)או לחילופין לבטל את העסקה ולקבל את כל כספך בחזרה.
מי שטעה באספקת המוצר זו החברה ועל כן כל מה שאמרו לך כדי להתנער מאחריות אינו רלוונטי.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר