הזמנתי מקרר, נאמר לי שיגיע ב31/10/2021, ב8/11/2021 יצרתי קשר עם החנות ושאלתי מדוע המקרר לא הגיע, לאחר בירורים ומרדפים שלי חזרו אליי ואמרו לי שיש עיכוב והמקרר יגיע בחודש דצמבר. אני מחר עוברת דירה והחנות לא נתנה לי פתרון לכך שנותרתי ללא מקרר. איזה פיצוי ניתן לדרוש?
שלום,
בשלב זה מגיע לך פיצוי בגין הפרת הסכם (איחור באספקת המוצר), ופיצויים בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך בשל אי קבלת המקרר בזמן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר