הקלטתי ב- 7 אוקטובר שיחה מול מנהלת שימור לקוחות של תחברת תקשורת.
בה התרעתי שאם לא ימחקו אותי מהמאגר
וימשכו לטלפן אלי עם הצעות או לשלוח סמס ספאם אז אאלץ לתבוע על הטרדה.
היה לי חודש שקט.
עד שב-3 נובמבר
1.טלפנה נציגה להציע מבצע מסוים,
ואמרתי לה שבקשתי לא להטריד
וספרתי לה על הטעויות מצד החברה בעבר.
2.כעבור מספר שעות בתאריך ה-15
קבלתי סמס.
שכאלו הבעתי רצון התחברות.
3.כתבתי בווצאפ לנציגה הבכירה מבעבר,
והתלוננתי על ההטרדות.
אז הוא גם טלפן אלי. ואמר חשבתי שהתעניינת שוב.
מה אפשר לעשות?
שלום,
ככל שיש לך ראיות להוכחת הטענות, אתה רשאי להגיש תביעה בגין הפרת חוק הספאם ו\או הטרדה מכוח חוק הגנת הפרטיות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר