הזמנתי ספה בתאריך 15/10/2021 הספה הייתה אמורה להגיע תוך 14 ימי עסקים וטרם הגיעה. בהתקשרות איתם נאמר לי כי יתכן שרק בעוד שבועיים אקבל את הספה כשביקשתי לבטל את העסקה נאמר לי שרק בעוד 14 יום יזוכה הכרטיס אשראי בינתיים אין לי ספה בסלון ונאלצת לשבת על כיסאות. מה אפשר לעשות?
שלום,
יש מספר דרכי פעולה בהתאם לחוק :
1. להודיע לחברה על ביטול העסקה + תשלום פיצויים בגין הפרת הסכם, חוסר תום לב, הפרת חוק הגנת הצרכן, נזקים ועוגמת נפש.
2. או להסכים לקבל את הספה כשתסופק באיחור, אך בנוסף גם לקבל פיצויים בגין הפרת הסכם, חוסר תום לב, הפרת חוק הגנת הצרכן, נזקים ועוגמת נפש.
כמובן שאם החברה לא תפעל בהתאם לאחת האפשרויות ניתן להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר