1. מיום ד' לשעבר אני לא מצליח להיכנס לחשבוני בדואר, שוחחתי עם נציגי הבנק שאחראים על נושא התמיכה טכנית שיסייעו בידי להיכנס לחשבוני אך ללא הועיל.
2. בזבזתי שעות רבות והיום פניתי לדואר כבר בשעות הבוקר בבקשה לעזרה כדי שאוכל להיכנס לחשבון הנציגים שולחים אלי במייל סיסמא חדשה ובזה תם חלקם.
3. התברר שהתקלה היא לא מהסיסמא ואפילו נציג הטכני האחרון שנתתי לו את הסיסמא ואפשרתי לו לנסות להיכנס לחשבוני אך גם הוא לא הצליח כשלפתע הוא נוטש אותי והותיר אותי באותו מצב בלי יכולת להיכנס לחשבון הבנק שלי בלי לומר לי אם יש פתרון ואם אין.
4. שלחתי מיילים בבקשה שיחזרו אליי אך הם לא שבו אליי ועליי הותירו את הרושם שאת אף אחד בדואר זה לא באמת מעניין.
5. בבוקר כתבתי מייל בו אני מודיע שלא הצלחתי להתחבר היום אחר הצהרים המתנתי למענה קרוב למעלה משעה, דיברתי עם עובד וגם הוא לא הצליח לפתור את התקלה והוא העביר אותי לבחור אחר זה שנטש אותי בבוקר מבלי לומר שהוא התעייף והוא נוטש אותי.
מה לעשות?
שלום,
כותרת הפניה שלך היא : "הגשת תביעה נגד הדואר עקב חוסר אפשרות להתחבר לחשבון" ובסוף סיפור המקרה אתה שואל "מה לעשות ?"
אני מציע לך תחילה לפתור את העניין הטכני הקיים מול הדואר. בית משפט הוא לא הגורם שיפתור את התקלה.
ככל שיגרמו לך נזקים ועוגמת נפש אותם תוכל להציג כראיות בבית המשפט, תוכל להגיש תביעה לבית המשפט בגין אותם נזקים ועוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר