שלום, נרשמתי דרך הטלפון לפילאטיס ולא הייתי שם אף פעם, אחרי כמה ימים הבנתי שהמקום רחוק ואני לא רוצה להתאמן שם אז נרשמתי למקום אחר קרוב יותר.
כעת אני רוצה לבטל את הפילאטיס הרחוק ולכן יצרתי קשר איתם, מסתבר שהמקום שלהם סגור ושהם עדיין לא פתחו.
אז שאלתי:" מדוע חייבתם אותי לפני", הם ענו לי שזה תשלום "מוזל" (לא זול לדעתי כי במקום האחר שילמתי אותו הדבר) לפני הפתיחה.
השאלה שלי האם אני יכולה לקבל החזר כספי על שירות שלא קיבלתי מעולם? הם עוד לא פתחו את השערים ועברו יותר משבועיים
שלום,
חסר לי מידע כדי שאוכל לענות בוודאות.
לצורך כל עליי לעיין בהסכם עליו חתמת מול החרה.
בכל מקרה ובהתאם למתואר את רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר