נרשמתי למכון כושר ולאחר כ-3 חודשים היה סגר של הקורונה והנחתי שהמנוי שלי מוקפא, לא הגעתי למכון תקופה של כחצי שנה וראיתי שלא יורדים לי חיובים מהאשראי ושהם לא מתקשרים אליי אז הנחתי שאני לא מנוי.
לפני כמה ימים הגעתי לחדר כושר על מנת להירשם ואמרו לי שהמנוי שלי פעיל וישנה איזה טעות שלא חייבו אותי, לכן נרשמתי מחדש שילמתי דמי הרשמה ושילמתי לחודש חדש ועל צ'יפ חדש (כי הבאתי אותו לחבר שנרשם כדי לחסוך לו תשלום על ציפ)
לאחר מספר ימים התקשרו אליי ואמרו לי שהייתה בעיה עם החיוב ושם לא שמו לב שלא חייבו אותי מאז שנרשמתי.
לפי מה שהם אומרים היו שלושה חודשים ראשונים שהתאמנתי ואז התחילה הקורונה.
לפי חישוב שלהם הייתי מנוי 10 חודשים ועליי לשלם להם 1200 ש"ח רטרואקטיבי גם על התקופה שלא הגעתי, אך הם מוכנים לעשות לי הנחה ושאני ישלם על התקופה הזאת רק 600, לא כולל דמי הרישום והתשלום שנתתי להם כדי להירשם מחדש סכום של 222 ש"ח.
(יש לציין כי במעמד הרישום מחדש לא אמרו לי שום דבר על החוב, אם היו אומרים לי לא הייתי נרשם בכלל).
מה אני עושה הלאה?
שלום,
עליך לפנות אליהם ולנהל מו"מ בעניינך ולהסביר להם שהם טועים.
ככל שלא יקבלו את עמדתך בעניין אני מציע לך לפנות לטיפולו של עו"ד בעניינך לצורך קבלת ייעוץ וטיפול משפטי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר