במכשיר הנייד שלי יש הפניית שיחות קבועה שבמידה ואני לא עונה השיחות עוברות למענה אנושי (בחברה שנותנת שירותים כאלה) ושולחים לי הודעה במייל מי חיפש אותי וכו', לפני כחודש טסתי לחו"ל עם הנייד שלי, כמובן שידעתי ששיחות בחו"ל ללא חבילה עולות יקר מאוד אז לא נגעתי בטלפון בזמן שהותי בחו"ל, ההפניה המשיכה לפעול כרגיל וקיבלתי הודעות למייל וכך ידעתי מי מחפש אותי ולמי לחזור, אחרי יומיים שאני בחו"ל קיבלתי הודעה מאשתי שחברת הסלולר מחפשים אותי, יצרתי איתם קשר ומתברר שלמרות שלא נגעתי במכשיר חויבתי בסכום של 11,000 שקלים בגלל אותה הפניה שקיימת לי במכשיר, על כל שיחה שחייגו אלי חויבתי פעמיים גם על שיחה נכנסת וגם על שיחה יוצאת, בדו שיח שלי עם החברה נאמר לי שאם ההפניה הייתה מוגדרת שכל השיחות עוברות אז זה חינם אבל ברגע שההפניה מוגדרת שרק אם אני לא עונה אז מחויב כשיחה רגילה בחו"ל גם נכנסת וגם יוצאת וכך הגעתי ל-11 אלף שקל. האם יש מה לעשות?
שלום,
כדי שאוכל להשיב על שאלתך - עליי לבחון את ההסכם (החוזה) שיש בינך לבין החברה שנותנת לך שירותים בעניין.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר