שלום,
הזמנתי מקלחון והמתנתי כחודש להתקנה בגלל החגים.
ביום ההתקנה לקחתי חופש על מנת להמתין לטכנאי, ב8 בבוקר קיבלתי הודעה כי הטכנאי לא יגיע בשל אירוע אישי.
בשעות הצהריים המאוחרות קיבלתי שיחה מהחברה לתיאום חדש בעוד כ3 שבועות מה שלא מקובל אחרי הברזה והמתנה של חודש.
ביקשתי מנהל ונאמר לי כי יחזור תוך 48 שעות. ביום א שאחרי (השיחה הייתה ביום ג) התקשרתי שוב ושוב נאמר לי כי אין מנהל ויש להמתין שיחזור (כמה זמן לא ברור)
גם החנות ממנה התבצעה ההזמנה לא מצליחה לקבל תשובות. מה עליי לעשות?
תודה
שלום,
בשלב זה את רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה או להסכים לאיחור אך על החברה לפצות אותך בגין האיחור, כמו גם יש לפצותך בגין אי הגעת הטכנאי.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר