שלום רב. בתאריך 23.8 ביצעתי הזמנה דרך חברת אונליין של ספה המסופקת על ידי יצרן מסוים. ההתחייבות היא ל-14 ימי עסקים. לאחר שעברו ימי ההתחייבות ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות ונאמר לי שהעבירו פנייה לספק ויחזרו אלי תוך 2 ימי עסקים. המשכתי להמתין ולפנות ולא נאמר לי בשום שלב שיש בעיה עם ההזמנה. רק היום, לאחר שביצעתי כבר מספר פניות, הספק עדכן כי אין לו את המוצר במלאי. אשמח להבין מה ניתן לעשות.
שלום,
בהתאם למתואר יש באפשרותך מס' אפשרויות :
1) לבטל את העסקה ולקבל את מלוא כספך בחזרה + תשלום פיצויים
2. להחליף את ההזמנה לספה אחרת / מוצר אחר + תשלום פיצויים
3. להמתין עד שהחברה תקבל את הספה שוב ולהסכים לקבל את הספה + תשלום פיצויים.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי נוסף בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר