קנינו מקרר ב-8500 שקלים, יש אחריות 3 שנים ו-7 שנים למדחס. אחרי 3 שנים ושבוע המקרר הפסיק לעבוד. פנינו לחנות הם נתנו טל. של חברת שירות שלהם. חברת שירות שלחה טכנאי שלהם שמילא קצת גז לקח 600 שקלים עבור טיפול והמקרר לא חזר לעבוד. פנינו עוד פעם לחברת שירות, אחרי כמה ימים הם עונים לנו שהיבואן מסכים לתקן אותו ב-2500 שקלים לשאלה "מה לא תקין ?"לא עונים. לפי מה שרואים המדחס לא נכנס לעבודה, אבל הם לא רוצים לתקן אותו במסגרת אחריות.
אנחנו לא יודעים את מי לתבוע? את החנות שממנה רכשנו או את חברת השירות או את היבואן?
שלום,
בהתאם למתואר - עליך לתבוע את הגורם שחתום על כתב האחריות למקרר.
במידה וחברת השירות התרשלה בעבודתה - יש לצרף לכתב התביעה גם את חברת השירות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר