הזמנו אלכוהול מאתר שמשתמש בחברת שליחויות חיצונית, מציינת שהאלכוהול היה לחתונה שלנו והיה אמור להגיע ממש יום לפני.
חיכינו בבית למשלוח, דפקו בדלת וקמנו לפתוח, לא עברה דקה מזמן הדפיקה ועד פתיחת הדלת וכשפתחנו את הקופסא הופתענו לגלות שיש שם רק שני בקבוקי אלכוהול מתוך 12 שהזמנו.
כשניסינו להתקשר לשליח לשאול אם יש לו עוד קופסא ענה שלא, לאחר כמה דקות קיבלנו הודעה מהחברת שליחויות על אישור מסירה וחתימה של השליח בשמנו, התקשרנו אליו שוב כדי שיבטל את האישור מסירה אך הוא סינן אותנו ולא ענה יותר.
לחברת אלכוהול עצמה הגשנו בקשה לזיכוי על האלכוהול שלא הגיע, אמרו שיתנו אך עכשיו גיליתי שלא הגיע.
שאלתי היא האם יש מקום לתבוע את החברת שליחויות או שהתביעה נעשית מול חברת האלכוהול? שכן העוגמת נפש הייתה גדולה כי נאלצנו לצאת לקנות הכל חדש ברגע האחרון.
תודה
שלום,
כיוון שבשלב זה לא ניתן לדעת על מי חלה האחריות (חברת השליחויות או החברה שמכרה לכם את המוצרים) יהיה צורך להגיש תביעה כנגד 2 החברות (הגורמים).
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם - אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר