שלום רב, רכשנו מזרן מרשת מוכרת בעלות 12.000 ש״ח (מזרן מיוצר בעבודת יד). המזרן הגיע ולאחר לילה הראשון הבנו שהוא לא מתאים לנו מבחינה פיזית (רך מידי, המזרן שוקע, אין תמיכה בגב ובצוואר, קמנו עם כאבים ולאחר לילה אחד לא הרגשתי יד- נאלצתי לנסוע למוקד חירום של קופת חולים. בשירות הלקוחות של החברה אמרו שאין אחריות שלהם על כך שהמזרן ״לא נוח לכם״. במילים אחרות, זרקנו 12,000 ש״ח לפח. האם ניתן לתבוע את החברה על מוצר שלא מתאים לנו מבחינה פיזית וגורם לנו לכאבי גב ונדודי שינה?
שלום,
זה תלוי.
חסר לי מידע רב כדי שאוכל לענות על שאלתך.
אני מציע שתיצרי איתי קשר כדי שאוכל להכיר את כל סיפור המקרה ואוכל לעיין בראיות שיש ברשותך (חוזה וכד').
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר