בתאריך 3.9.19 הגעתי למוקד שירות פרונטלי של חברת סלולר - בה יש קו לאשתי ולי, לצורך בדיקת מעבר
חבילת סלולר. נציגת השירות הציעה לי מה שהציעה ואני אכן הסכמתי לתוכנית החדשה, אלא שאז היא פשוט כפתה
עליי, פשוטו כמשמעו, לקחת עם החבילה החדש גם סדרת "מתנות" - שעון דיגיטלי, טאבלט, מצלמת אבחה סלולרית ו-3
פלאפונים חדשים. אמרתי שאני לא מעוניין בכל ה"מתנות" הללו ואין לי צורך בהן אבל הנציגים התעקשו שאני חייב לקחת
הכול וזה ללא עלות. אני שוב סירבתי ולא רציתי לקחת רק ביקשתי את התוכנית החדשה, אבל לא הותירו בידי ברירה.
מלבד פלאפון אחד כל שאר המוצרים סגורים עד היום באריזתם ובשקית שקיבלנו במוקד השירות. בני לומד במוסד חרדי
ולכן הפלאפון שפתחנו התאים כי הוא אינו סמארטפון וזוהי הסיבה שפתחנו, אבל כאמור כל שאר המוצרים סגורים ולא
בשימוש! בפועל המצב כיום הוא שאני משלם מידיי חודש על המוצרים שאינם נדרשים לי כלל וכלל.
פניתי למועצה לצרכנות והם פנו לבירור מול חברת הסלולר, התשובה שקיבלתי מהם הדהימה אותי עוד יותר, מאחר והם צירפו מסמכים שכביכול חתמתי וביקשתי לקנות את המוצרים, אלא שהחתימות על המסמכים כלל אינן שלי, הן זויפו - ככל הנראה על ידי הפקיד של חברת הסלולר.
מה ניתן לעשות?
תודה
שלום,
קראתי את הדברים. בהחלט יש מה לעשות.
אני מציע לפעול על מנת לבטל את העסקה כולה (או ביטול המתנות) בשל הטעייתך באמצעות מכתב התראה לפני תביעה. אם מכתב לא יעזור השל הבא יהיה הגשת תביעה.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר