הזמנתי גדר ושער בקיט להרכבה עצמית בתאריך 20.6.21, הובטח שתגיע ההזמנה תוך 35 ימי עסקים. הגיע ההזמנה ודיווחתי שהמוצר פגום בתאריך 13.8.21 בנוסף היו חסרים חלקים. כרגע התאריך 2.9 ועדיין לא קיבלתי את מה שחסר כלומר אין באפשרותי להתקין את המוצר. החברה רק מוסרת כל הזמן שהיא מטפלת בזה. מה עושים?
תודה
שלום,
בשלב זה - אני ממליץ להוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה על מנת לזרז אותם לטפל בעניין ותשלום פיצוי בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר