שלום,
ב 21.7 הזמנתי מיטה חדשה. וקבענו כי תאריך האספקה יהיה מתישהו בשבוע של ה 8.8 כשלושה שבועות אחרי.
ב 15.8 סוף סוף יצרו איתי קשר ותיאמו ל 17.8 בין השעות 7-10 בבוקר.
כמובן שבערב לפני דאגתי לפנות את המיטה הקודמת.
בבוקר למחרת בסביבות השעה 9 קיבלתי טלפון שהמיטה לא תסופק באותו היום ושעד סוף היום ייצרו איתי קשר לקביעת מועד הספקה חדש.
זה לא קרה עד היום 22/8 ומה עוד ששירות הלקוחות שלהם לא עונה וגם לא מגיב למיילים.
הייתי שמח לקבל עצה.
זאת חברה די מבוססת ולא חנות בבעלות פרטית.
שלום,
בהתאם למתואר ומשהחברה הפרה הסכם ולא סיפקה את המוצר בזמן, בשלב זה אתם רשאים לבטל את העסקה ולקבל את כספכם בחזרה.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי - אתה רשאים לפנות למשרדי ואשמח לעזור.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
כן הבעיה היא אבל שהם לא עונים לא בטלפונים ולא במיילים. והחיוב באשראי כבר ירד.
שלום,
אתה מוזמן לפנות למשרדי ואשמח לסייע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר