אז ככה,
רכשנו מיטה חדשה מהחנות, המיטה הגיעה עד הבית בהזמנה אבל הסבל שהביא את המיטה שבר את הארגז מצעים.(יש חור).
באותו רגע ששמנו לב שזה קרה שאלנו מה הולך לעשות עם מיטה.
הוא ענה שהוא הולך לתקן ושזה יהיה חדש ויהיה בסדר.
לאחר יומיים הסבל חזר והביא במקום זה משטח קטן עם דבק דו צדדי שאפשר יהיה לשים עליו ושזה יסתיר.. את החור.
אני אישית לא מרוצה מהפתרון ולדעתי זה לא הדרך לתקן את המיטה שנקנה מהחנות.
אלא הדרך היא להחליף את המוצר לחדש.
אבל. המוכר מתחמק ומושך את הזמן מהשאלות שלהחליף את המוצר או לחילופין להחזר כספי הנדרש על ריהוט הפגום שקיבלנו.
לאחר ימים ספורים של חפירות מהצד שלנו על מנת לטפל בבעיה ולא למשוך אותה..
המוכר מבקש מאיתנו למדוד את המיטה מכל כיוון, להפוך אותה ולמדוד שוב..ולשלוח לו את המידות על מנת שהסבל יגיע אלינו הביתה ולאחר מכן יתקן את המיטה אצלנו בדירה.
שוב הפיתרון הזה לא עולה בדעתי כנכון ומבקש מהם בכל זאת לקבל מוצר חדש ולא
אז רציתי לשאול מה אפשר לעשות בנושא?
שלום,
1. עליך לתת הזדמנות למוכר לתקן את הדרוש תיקון - תיקון רציני לשביעות רצונך כמובן (ולא רק לסתום חורים כפי שנעשה).
2. כמובן שמי שאחראי על ביצוע המדידות, ההחלפה וכד' זו החברה (המוכר) ולא אתם. אתם לא צריכים לבזבז את זמנכם בעניין, לבצע מדידות, לשלוח תמונות וכד'.
3. ככל שהמוכר / חברה לא יצליחו לתקן את המיטה לשביעות רצונכם, אזי אתם רשאים לבטל את העסקה, לקבל את כספכם בחזרה + תשלום פיצויים.
4. ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בענייכם - אתם רשאים לפנות אליי ואשמח לעזור.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר