ביצעתי הזמנה אונליין ברשת מרכולים לאיסוף עצמי וקיבלתי טלפון שהחברה קיבלה הוראה לא לספק לי את השירות ללא סיבה מוצדקת ואם אני רוצה לרכוש אצטרך להגיע לסניף. אציין כמובן שהמחירים בסניף גבוהים מהמחירים באונליין
האם אוכל לתבוע אותם בהתחשב גם בזה שאני אדם נכה 100%?
שלום,
אני מתנצל אך לא הבנתי את המקרה המתואר. אם מדובר ברשת מרכולים לאיסוף עצמי וזו המהות - אזי עליך להגיע ולאסוף את המוצרים שרכשת בעצמך.
האם ניתנה הוראה לא לאפשר לך לרכוש מוצרים באונליין ?
בכל מקרה אם מדובר בפגיעה בזכויותיך כאדם נכה ו\או מדובר על אפלייה אחרת בעניינך - אזי יש לך עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
מדובר על רשת סופרמרקטים שיש אפשרות לבצע קנייה אונליין ולבחור בין איסוף עצמי או משלוח, אני בחרתי באיסוף עצמי.
כשהתקשרתי לברר מדוע לא יוצרים איתי קשר כי שעת המועד שנקבע לאיסוף מתקרב אמרו לי שהם החליטו לא למכור לי באונליין בלי סיבה
השאלה אם יש פגיעה בזכויותיי?
שלום,
כן בהחלט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר