הבאתי לפני כמה ימים את הטלפון שלי בשווי של כ3-4 אלף ש"ח לתיקון והנציג שזה היה סגן מנהל הסניף קיבל ממני את הטלפון, לא בדק נזקים כלשהם או ציין את זה בפני בצורה כל שהיא ורשם שהטלפון עם שריטות ומכות ושהמכשיר ללא אחריות. לאחר כמה ימים הם התקשרו אלי בדרישה לשלם על תיקון 1329 ש"ח ובנוסף לזה גם ניסו להציע לי "להרחיב אחריות" על התיקון. דיברתי עם השירות לקוחות שלהם והם אמרו שבתמונות של הטכנאי לא נראה שום נזק שמבטל אחריות. הנציג שהתקשר אלי מהחנות אומר שהשירות לקוחות לא מבינים כלום ושאני צריך לשלם. כשביקשתי את התמונות המדוברות הוא אמר לי שהוא לא יכול לשלוח לי אותן, זה רק להגיע להסתכל אצלהם. יש לי חשד לניסיון שלהם לגרום לי לשלם על טלפון ללא שום נזק. האם יש לי עילה לתביעה כלשהי?
כי כל ההתנהלות שלהם פה נוראית, הם לא מציינים לי את הנזק בקבלת המכשיר, לא רוצים להעביר אלי תמונות של הנזק ורק דורשים תשלום.
שלום,
קראתי את הדברים, אך לא הבנתי.
סיפור המקרה לא ברור. איתך הסליחה.
האם מסרת לתיקון מכשיר סלולארי במסגרת תקופת האחריות ?
אתה מוזמן ליצור איתי קשר טלפוני בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר