שלום רב, לפני כשבועיים התענינתי ברכישת מיטה.
המוכרת הציעה לי לתת מקדמה של 1000 ש"ח והשאר בשיקים.
לא קיבלנו אישור מ ERN.. לא ברור למה.
אבל בגלל שהיה שבת ולא היה עם מי לדבר.. העדפנו לוותר.. היא ביטלה את העסקה .. שלא התממשה בכלל.. כל זה קרה בשעה וחצי.
הבטיחה שיזכו את הכרטיס.
ומאז שבועיים סיפורי אלף לילה ולילה..ותירוצים.. שרות לקוחות לא עונים, מוחקים תגובות באתר הפייסבוק. שלחתי להם מייל חריף ואיימתי לפנות לתקשורת. זה ממש הנאה מה שקורה פה,
אפילו הגעתי לחנות היום ופתאום מכרו לי סיפור שונה.. על בחורה שהייתה חולה.
מה אפשר לעשות?
שלום,
אני מציע להוציא לחנות מכתב התראה לפני תביעה וככל שמכתב לא יפתור את העניין את רשאית להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר