שלום רב ,
ביצעתי הזמנה למלון ביוון דרך אתר הזמנות בתאריך 15.06 לחדר משודרג כשתנאי ההזמנה זה תשלום מראש ללא אפשרות לשינוי או ביטול.
חודש לאחר ההזמנה בתאריך 19.07 נשלח לי מייל מהחברה כי הייתה תקלה טכנית באתר ולא יכולים לספק לי את החדר שהזמנתי, בפועל שנכנסתי לאתר לבצע הזמנה חדשה ראיתי כי מוכרים אותו כרגע ב-3 אלף ש"ח יותר.
שלחתי מיילים וניסיתי ליצור קשר ללא מענה מצידם, שהצלחתי להשיג אותם טלפונית ענה לי נציג שאמר לי שאין מה לעשות ואני צריכה לקבל את החדר ושהוא גם לא יודע איזה חדר אחר אקבל. לאחר 10 דקות שיחה ביקשתי מנהל וסירב לתת לי. האם מותר להם לעשות דבר כזה? אני יכולה לשלם על משהו אחד ובפועל לא לקבל אותו?
שלום,
לא, בהתאם למתואר החברה אינה יכולה לבטל את ההסכם על דעת עצמה בצורה חד צדדית, רק כי יש להם תקלה ו\או הם יכולים למכור את החדר במחיר גבוה יותר.
במילים אחרות, החברה פועלת בניגוד לחוק הגנת הצרכן אשר קובע במקרה זה פיצויים של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר