רכשתי מזגן מחברה מוכרת לאחר שהתייעצתי עם יועצי המיזוג שלה, שירות הלקוחות שלה ובדקתי במפרטי המזגנים שלה.
רכשתי מזגן מדגם מסוים שהוסבר לי שמכיל אפשרות להזיז את תריסי המזגן ימינה/שמאלה. (אפשרות זאת הייתה חשובה לי במיוחד).
לאחר התקנת המזגן מסתבר שתריסי המזגן לא זזים ימינה וזזים ממש ממש מעט שמאלה מה שכאמור מביא לכך שהאוויר ישר עלי ולא מאפשר לי להשתמש במזגן.
החברה טוענת שהמזגן תקין וזה המנגנון שיש לו.
רציתי לשאול האם לפי חוק הגנת הצרכן (או חוק אחר) אני רשאי להחזיר מזגן זה מכיוון שמדובר בהטעיית הצרכן (המזגן לא מבצע את הפעולות שבמפרט שלו ושהובטחו לי על ידי יועצי המיזוג)?
מול מי אני אמור להתנהל: החנות שממנה רכשתי את המזגן או יצרן המזגן?
שלום,
בכללי - כאשר אדם מזמין מוצר מסוים ואינו מקבל את המוצר אותו הזמין (מקבל מוצר אחר) - אזי הוא רשאי לבקש להחליף למוצר שהזמין או לבטל את העסקה.
מהכלל אל הפרט - יש צורך לבחון את פרטי ההזמנה ולבדוק האם קיבלת את המוצר אותו הזמנת (הובטח לך).
ככל שלא קיבלת את המוצר שהזמנת ויש לך את כל הראיות הרלווטיות לכך - ניתן לבקש להחליף את המוצר ו\או לבטל את העסקה.
אינני יודע באיזה מזגן מדובר אך לחלק מהמקרים ניתן להחליף תריסים במזגן קיים (מבלי שיהיה צורך להחליף את כולו).
יש להתנהל מול החנות ממנה רכשת את המוצר.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר