בתאריך ה-30.6.21 הודעתי על תקלה בתנור האפייה שלי אשר נרכש לפני כשנה וחצי והינו באחריות מלאה ל-5 שנים.
בתאריך ה 2.7.21 הגיע טכנאי, נכנס הסתכל על התנור ואמר: אהה, השעון לא עובד.. אמרתי לו כן.. אמרתי בשיחה שאין צג, אבל אם זה רק השעון אז תפעיל את התנור בלי צג.
תשובתו הייתה שלא ניתן לעשות זאת מכיוון שכל הכרטיס הלך וכי ביום ראשון-שני ( 4/7-5/7) ייצרו איתי קשר להחלפת הכרטיס כי אין לו כרטיס להחלפה כרגע.
בתאריך ה 5.7.21 התקשרתי שוב על מנת לבדוק מה קורה עם תיאום הטכנאי, הנציג ששוחחתי איתו אמר כי הכרטיס יגיע בימים הקרובים וכי עד סוף השבוע הוא מאמין שיתאמו איתי התקנה, לאחר שביקשתי שיבדוק עם מישהו בכיר שזה באמת יקרה כי אני נמצאת בבית עם 3 ילדים קטנים (בת 7, בן 4 ובן שנתיים) ושלדעתי לפי החוק יש זמן סביר לתיקון תנור הוא חזר אלי עם התשובה אל תדאגי גברת התנור יתוקן בימים הקרובים אני משאיר את הטלפון שלך לחזרה ושוב אף אחד לא יצר קשר.
בתאריך ה 12.7.21 לאחר 12 ימים ללא תנור! ( 8 ימי עסקים מיום ההודעה) על מנת לבדוק מתי יתקנו לי את התנור. דיברתי עם בני שאמר שהוא מבין שזה הרבה זמן אבל כנראה לא הסבירו לי שהחלק הזה לא במלאי והזמינו אותו אז זה לוקח זמן ואין מה לעשות. לאחר שהסברתי שוב שאני נמצאת בבית עם 3 ילדים קטנים (בת 7, בן 4 ובן שנתיים) והתעקשתי שיבדוק מה ניתן לעשות כי התשובה שלו לא מספקת ולא מקובלת הוא חזר ואמר שהוא שלח פנייה למחלקת טיפול לקוחות או משהו כזה ושיחזרו אלי ביומיים הקרובים כדי לראות מה ניתן לעשות.
האם ניתן לעשות משהו מבחינה משפטית?
שלום,
כן, יש מספר אפשרויות פעולה.
אני מציע תחילה וכבר בשלב זה להוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה לצורך העמדת הדברים ודרישה לקבלת פיצויים בגין הפרת החוק, נזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר