שלום רב,
קניתי ארון 6 דלתות בתאריך 21.05 בחנות.
השירות היה מדהים וליוו אותי לאורך כל הדרך עד לבחירה המתאימה בשבילי.
שילמתי במזומן את הסכום (2000 שקלים + 470 הובלה למתקין), והתחייבו לי שעד 30 ימי עסקים יגיעו להתקין את הארון.
לפני שבוע, בתאריך: 29.6.21 הגיעו להתקין ( יותר מ30 ימי עסקים).
רק שהבעיה הייתה שהמתקינים הביאו 2 צדדים אותו דבר ולכן לא יכלו להתקין.
התקשרו למחסנים וטענו שאין שום נהג שיכול להגיע ולהביא את החלק החסר ושיגיעו מחר.
למחרת, בתאריך 30.6 הגיעו ושוב הביאו 2 צדדים אותו הדבר ולכן שוב לא יכלו להתקין, הם אמרו לי שיתקינו לי חצי ארון אבל שאשלם להם על ההובלה כי הם חברה חיצונית ולא קשורים לחנות שממנה קניתי.
שילמתי להם 250 שקלים (חצי הובלה) , למרות שלא הייתי אמור לשלם בכלל ולפני שהם יצאו מהדלת הם אמרו שאצור קשר בעצמי עם שירות הלקוחות כדי שיתאמו לי התקנה מחדש והם לא יודעים מתי הם יהיו באזור שוב.
זאת התנהלות? אני יכול להגיע עם זה רחוק על כל עוגמת הנפש והסכום הגדול ששילמתי על הארון.
היום התאריך ה 7.7.21 ואמרו לי שיגיעו רק בחמישי 8.7.21 להתקין את הארון.
אמרתי להם שאני לא מוכן כבר ומעוניין לתבוע אותם ולקבל את כל הסכום בחזרה.
מה ניתן לעשות במצב כזה?
אני נמצא בדירה חדשה כבר מעל לחודש+ בלי ארון וזו לא צורה לחיות ככה.
בברכה
שלום,
קראתי את הדברים.
אני מציע לך לאפשר לחברה להגיע על מנת לסיים להרכיב את הארון. במקביל להוציא מכתב התראה לפני תביעה (מעו"ד) לחברה כדי לקבל פיצויים בגין הפרת הסכם, רשלנות, נזקים ועוגמת נפש.
באם החברה לא תיעתר למכתב ההתראה ותפצה אותך בשל כל האמור, השלב הבא תהא רשאי להגיש תביעה לצורך קבלת פיצויים בגין כל האמור.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר