הזמנתי מוצר מזגן בידיעה שאמרו לי שלמזגן ייקח הכי הרבה עוד שבוע. יום לאחר ההזמנה התקשרו אליי והודיעו שההזמנה אכן הגיעה והיא מחכה שאני אבוא לאסוף אותה, באותו יום היה לי טיפה לחוץ לאסוף אז הגעתי יום אחריי. הגעתי לעסק במטרה לאסוף ואומרים לי שאין את המוצר אבל אצלם במחשב מופיעות כעוד 6 יחידות של אותו דגם המזגן שהזמנתי. מה אני אמור לעשות? יש פה עילה לתביעה מסוימת אפילו פיצוי מסוים, אפילו הזמנתי כבר טכנאי שיתקין לי את המזגן כי יש בתקופה האחרונה הרבה לחץ עקב החום של הקיץ. תודה על העזרה.
שלום,
קראתי את הדברים, אך לא בטוח שהבנתי.
רכשת מוצר ... הודיעו לך שהמוצר נמצא ואתה רשאי להגיע ולאסוף אותו ... הגעת לאסוף את המוצר ולא מסרו לך אותו למרות שיש להם 6 יחידות מאותו המוצר ? האם זה סיפור המקרה ? האם אמרו לך מדוע לא מוסרים לך את המוצר ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אכן התקשרו אליי שהגיע המוצר יום אחרי הגעתי לקחת את המוצר אומרים לי חכה כאן כבר יביאו לך את המוצר. (כרגע כאן כולם בטוחים שיש את המוצר גם אני הלקוח וגם הספקים, מכוון שאצלם במחשב מופיע 6 יחידות של המוצר הספציפי שאני הזמנתי.) פתאום באים ואומרים לי אין חיפשנו ולא מצאנו למרות שמופיעות 6 יחידות של המוצר, אך באופן פיזי בחנות זה לא נמצא. למרות שהתקשרו אליי למרות שדיברו איתי ואמרו לי שאני יכול להגיע לקחת. לדעתי זוהי עוגמת נפש ואני בא לשאול האם יש פה מקום לתבוע או לפחות לדרוש פיצוי. מקווה שעכשיו הבהרתי יותר את הדברים.
שלום,
כן, בהתאם למתואר אתה זכאי לקבל פיצוי בגין רשלנותם, בזבוז זמנך עוגמת הנפש שנגרמה לך.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר