שלום לפורום.
טסנו ליוון,
קנינו כרטיסי טיסה הלוך חזור.
בטיסת הלוך הכל היה בסדר.
הטיסת חזור היא אתמול 4.7 בשעה 22:00
עשינו צ'ק אאוט במלון.
נסענו מהמלון לשדה תעופה הרקליון שביוון שעתיים וחצי נסיעה.
הגענו בשעה 19:00.
הגענו לשעה 21:00.
אחרי הרבה חיפושים עצבים והתברברויות
נכנסו לאתר של חברת התעופה ופתאום קולטים שהטיסה בכלל הוקדמה לשעה 19:00.
אף אחד לא עדכן אותנו, היינו זמינים.
הבת זוג שלי סובלת מחרדות
נכנסה לחרדות התחילה לצרוח מבכי שהיא תקועה ביוון שהיא כבר מתה לחזור הביתה.
אנחנו חסרי אונים לא יודעים מה לעשות, שעה 21:30 אין עם מי לדבר.
בפוקס היה דוכן של חברת תעופה עם כרטיסים אחרונים 30 דק לפני שהמטוס כבר באוויר
שילמנו 600 יורו לזוג כרטיסים הכסף האחרון שלנו שבפוקס נישאר.
הטיסה היחידה שהייתה זה מהרקליון שזה בכרתים. עצירה באתונה ואז מאתונה לישראל.
הגענו 3 שעות מאוחר יותר, מה שגם גרם לנזק ואי נעימות שהייתה מסיבת הפתעה לבת זוג שלי כשנוחתים בבית שלנו וזה בוטל כי הם היו צריכים לחכות 3 שעות נוספות.
אמרתי שמעבר לכסף שנבלע לי מהחברה הזאת אני לא אוותר להם. על הסבל שנגרם כל הדרך על הלחצים על הכל.
מה אפשר לעשות?
תודה על ההקשבה
שלום,
בהתאם למתואר, החברה התרשלה בכך שלא עדכנה אתכם באשר לשינוי מועד הטיסה. בעקבות רשלנות החברה נגרמו לכם נזקים, הוצאות כספיות ועוגמת נפש רבה.
משכך אתם רשאים לתבוע בעניינכם.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם - אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר