שלום ! הזמנתי הביתה טכנאי מזגנים לא מוכר. הוא תיקן מה שצריך ומה שלא צריך ,לא הסביר מראש מה הוא יעשה וכמה זה יעלה , בנוסף אמר שתיקן גם משהו בחשמל. לקח סכום ענק במחיר של מזגן חדש.נתן חשבונית מזוייפת ללא פרטים עליו. למחרת היו בעיות במזגן גם ישנות וגם חדשות. כשביקשתי ממנו להראות לי את הרישיון שלו – הוא סירב. אני רוצה שיענישו אותו כי יסתבר שזה אופן העבודה שלו. וכמובן רוצה להחזיר את הכסף שלי. כבר הגשתי תלונה למשטרה. מה אני יכולה לעשות ? חשבתי להגיש תביעה קטנה כדי להחזיר את הכסף. או לכתוב לזכויות צרכניות ? ולאן להודיע שיבדקו את העבודה שלו ואת הרשיון ? תודה מראש !
שלום ! עבד אצלינו טכנאי , חלק תיקן , חלק לא תיקן , ואחרי התיקונים שלו יצאו תקלות חדשות. היינו חייבים להזמין טכנאי שני . האם אני יכולה לבקש בתביעה שטכנאי ראשון יחזיר לנו את כל הסכום ששילמנו לו וגם את הסכום ששילמנו לטכנאי שני ? תודה !
שלום,
כן בהחלט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום,
ישנם גורמים מטעם המדינה העוסקים בעוולות צרכניות לדוגמא המועצה הישראלית לצרכנות או הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן.
אני מציע לך לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי את מוזמנת לפנות למשרדי.
השירותים המשפטיים בתשלום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר