שלום,
לפני פחות מחודש רכשתי מאתר אינטרנט בריכה מתנפחת.
לאחר פעמיים שהשתמשתי בה גיליתי שיש חור קטן בתפר התחתון של הבריכה (אספר והרחיב שכבר מהפעם הראשונה מפלס האוויר היה יורד ואני חשבתי שזה בגלל החום (היא בחצר אצלי תחת צילייה) אז התעלמתי וניפחתי שוב , וכמובן שזה קרה שוב (לא מיידית) . פניתי שלשום לשירות לקוחות באתר שאמר לי שהייתי צריך לבדוק את המוצר במעמד שקיבלתי אותו (כמובן, לנפח בריכה של 3 מטרים בחנות ולחכות שהאוויר יצא ממנה) ביקשתי לפנות למישהו יותר מוסמך שחזרה אלי לאחר יום עם אותן תשובות למרות שניסיתי להסביר, הרגשתי שהיא פשוט חוזרת על אותם דברים ואין עם מי לדבר.
האם יש לי עילה לתביעה ?
שלום,
יש עילה לתביעה ובתנאי שתצליח להוכיח כי המוצר נרכש פגום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר