רכשתי מספר מוצרים ברשת ידועה ב-13 לחודש.
המוצרים מסופקים ע"י חברת שליחויות.
ב-18 לחודש קיבלתי הודעה לטלפון בניסוח "לקוח יקר, הזמנתך מספר XXXXXXX מחברת YYYY יצאה להפצה"
המשלוח לא הגיע ב-18 לחודש, אלא רק למחרת ביום ה-19 לחודש.
לא קיבלתי על כך הודעה, אלא רק ב-19 לחודש הודעה נוספת על הפצה נוספת.
האם מגיעים לי פיצויים מכוח חוק הטכנאים? (או מכוח חוק אחר)
מחברת השליחויות הפנו אותי לחברה, מהחברה נאמר לי כי לא ניתן לקבל פיצוי משום שהם מתחייבים ל-7 ימי אספקה והם עמדו בכך (מה הקשר, לא הבנתי)
מה ניתן לעשות? האם מגיע לי פיצוי?
שלום,
בהתאם להרחבת החוק - חוק הטכנאים גם על שליחים. אם קבעו לך תאריך מסוים לקבלת המוצרים, המתנת בבית ולא הגיע שליח (ואף לא יצר קשר) אזי מגיע לך פיצוי מכוח חוק הטכנאים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר