רכשתי קורס בתאריך 22/4 ובאותו יום ביקשתי לבטל אותו, הטעו אותי שאי אפשר לעשות דבר כזה, עברו חמישה ימים ונחשפתי לשני שיעורי היכרות ועדיין התקשרתי לבטל וקיבלתי תשובה שלילית ושהחיוב הולך להימשך למשך שנה.
אחרי בדיקה שלי הגעתי לחוק הגנת הצרכן שאומר אחרי 14 יום אפשר להחזיר את הכסף וגם אם נחשפתי לתוכן התחלתי אפשר לבטלו ואחרי שהצגתי את זה בפני הקורס שקניתי התשובה נשארת שלילית.
מה עושים במצב כזה? האם יש דרך לקבל את הכסף בכלל?
או שרק תביעה קטנה כי אין עם מי לדבר שם?
שלום,
באם החברה אינה מוכנה לבטל לך את העסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן - יהיה עליך להגיש תביעה כדי שבית המשפט יבטל את העסקה וישיב לך את כספך.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר