הזמנתי חופשה לווילה בחדרה והבעל בית שיקר ואמר לי זו וילה נגישה לנכים בטלפון שדיברנו. היה לי ילד נכה עם ניוון שרירים שנפטר לצערי הרב והגענו מירושלים לחדרה והנסיעה הייתה ארוכה ומסובכת כי הילד שלי צריך טיפול גם בדרך (ילד מונשם) ושהגענו אחרי ששילמתי לו בטלפון על החופשה 1600 שקל ללילה ראיתי שזה מרתף. לא הייתה לי אפשרות לחזור הביתה באותו היום גם כי הייתי עייפה וגם זה קשה לילד שלי. והלילה היה נורא בתוך מרתף לא נגיש מקלחת צרה וממש סבלנו. יש לי תמונות וסרטונים של המקום וגם את הפרסום של הווילה שהיא מרתף. הוא לקח לי 1600 שקל על לילה נורא במרתף וביטל את שאר התשלומים אבל ראיתי שהוא עשה כל מיני תשלומים וביטולים על אותו כרטיס אשראי שלי. שבסוף לא הייתה לי ברירה לבטל את הכרטיס. ואחרי כמה חודשים שלקחתי שוב את הילדים לחופשת פיצוי במרכאות שנגמרה בדום לב לילד שלי והוא נפטר. מה אפשר לעשות?
שלום,
תחילה אני משתתף בצערך.
כפי שאני מבין מדובר במקרה השכרת וילה שארע מזמן.
בגדול אגיד כי אם הוטעית ולמעשה לא קיבלת את המוצר/שירות שהוצג לך/הובטח לך (כמו למשל פרסום תמונות שאינן תואמות את המציאות), את רשאית להגיש תביעה לצורך קבלת כספך בחזרה + פיצויים בגין עוגמת הנפש שנגרמה לך ובתנאי שיש לך את כל הראיות להוכחת הטענות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר