שלום רב,
אנחנו זוג צעיר אשר שוכר דירה מזה חצי שנה בפעם הראשונה.
לפני כשבוע התקלקל בחדרינו מזגן עילי. לאחר שדיברנו עם האח של בעלת הדירה(היות והיא מתגוררת בחו״ל, ולכן הוא איש הקשר שלנו) נאמר לנו כי אנו יכולים להזמין טכנאי על מנת שיבדוק מה הבעיה. עשינו כפי שנאמר לנו והטכנאי רצה 350₪ על מנת לתקן את המזגן. לאחר שיחה נוספת עם אחיה והסכמתו שילמנו את הכסף לטכנאי. לאחר שבוע אנו מקבלים מייל חריף מבעלת הדירה כי היא איננה מתכוונת להחזיר לנו את הכסף וכי כל מוצרי החשמל בבית על אחריותינו.
חשוב לציין, החוזה שלנו הינו חוזה סטנדרטי. אין בו אזכור ספציפי לגבי מזגן. ובשום שלב לא נאמר לנו שהאחריות של מוצרי חשמל בבית היא שלנו.
אודה מאוד לתשובתכם,
דיקלה
שלום רב,
גם בחוזה "סטנדרטי" (אין כזה דבר) יש התיייחסות לנושא בלאי/תיקונים/וכד'.
יש לעיין בחוזה בצורה פרטנית.
מציע לקבל ייעוץ משפטי ספציפי למקרה.
עו"ד אייל אשכנזי
אין באמור משום יעוץ משפטי או אחר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: שרית טרנובסקי - משרד עורכי דין ונוטריון 053-9429193
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר