בראשית חשוב לציין כי מדובר בגבעת זאב מה שמוגדר כשטחי יו"ש. יזם זכה במכרז לבניית 400 מ"ר עבור מרכז מסחרי במהלך 2013. מס' ימים לאח"מ החל בבניית מ"מ ע"פ תוכניות של כ1200 מ"ר [מיותר לציין שהיזם מקושר היטב ברשות המקומית ולא חשש לסכן מליונים בבניה ללא אישורים משום שידע שהרשות תילחם למענו ]כשבמקביל החל לעבוד על שינוי תב"ע. כך שבתקופת הפרסום להתנגדויות לשינוי שזה היה במהלך שנת 2015 המבנה כבר היה כמעט מוכן. הייזם לא ביצע פרסום להתנגדויות כחוק כך שהתושבים גילו את הפרסום לאחר ה60 יום. במנהל איו"ש קיבלו את תלונות התושבים רק עבור וועדת ערר ולא דנו בעבירת הפרסום. יום לפני הדיון בוועדת הערר המועצה נתנה ליזם הנ"ל טופס 4. בוועדת הערר התקיים דיון סוער ,אך טרם ניתנה החלטה. כרגע היזם מתחיל באכלוס המרכז תוך ביצוע חריגות בניה נוספות. שאלתינו היא: 1.האם זה חוקי שמהנדס המועצה נתן טופס 4 יום לפני דיון בוועדת ערר? 2. האם יש סיכון משמעותי להוצאות באם נדרוש צו מניעה משופט? 3. כיצד הוא ההליך לבקש צו מניעה משופט. תודה מראש
מדובר בשאלה ספציפית ויש לפנות לעורך דין המתמחה בתחום
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: משרד עורכי דין ונוטריון מיכל רז 053-9374363
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר