ישנם בישראל של שנות האלפיים הרבה משרדי עורכי דין היודעים את המלאכה.
מספר עורכי הדין המוסמכים כיום כה גבוה שהוא מציב את ישראל כמדינה מובילה בעולם ביחס שבין מספר האוכלוסין לעורכי הדין.
האם זה טוב או רע למדינה - זו שאלה לפורום אחר .
המפריד בין משרדי עורכי הדין הוא בדרך כלל ההתנהלות והייחס האישי והמקצועי שמקבל מבקש השירות מעורך הדין המייצג אותו .
כשהקמתי את המשרד בשנת 1995 חקקתי על דגלי שאלווה את הלקוחות באופן אישי , אבדוק לעומק כל צורך ובקשה ואתן ללקוח יחס כזה שהלקוח יבין וירגיש כי בקשתו ו/או הייצוג שלו אינם נופלים מהשירות המלא והמקיף אותו הוא זכאי ויכול לקבל , ושידע כי הטיפול בו לא יפול ברצינות ובהיקף , וללא קשר לגודל הטיפול הנדרש .
לקוח הפונה לטיפול רואה בבקשתו ו/או בבעייתו כגדולה והמרכזית ביותר וכך עלי להתייחס אליה .
שנים רבות של עבודה כעורך דין לימדו אותו כי לא טעיתי . דרך זו של טיפול מעמיק , מקיף , אנושי ורציני תוך מתן יחס אישי ללקוח מחזיר את הלקוחות לטיפול גם לאחר עשור שנים
משרדי אינו גדול , ולא יהיה גדול מבחירה בכדי לשמור על ההתנהלות הזו. המשרד נעים , מכבד ומשרה אוירה מתאימה לטיפול בבקשת הלקוח הפונה
שפות:
עברית