מרום-פרידמן משרד עורכי דין

מרום-פרידמן משרד עורכי דין

יהודה הנשיא 11 , פתח תקווה (אזור המרכז)

משרדנו מעניק מגוון רחב של שירותים משפטיים ללקוחות פרטיים ועסקיים מכל רחבי הארץ. תחומי העיסוק המרכזיים של המשרד הם: תביעות נזיקין, תביעות ביטוח, דיני משפחה, צוואות וירושות, נדל"ן וניהול סכסוכים אזרחיים ומסחריים. למשרדנו נסיון רב בטיפול בתיקים גדולים ומורכבים וייצוג לקוחות בכל הערכאות המשפטיות ובייצוג לקוחות בוועדות, בוררויות וגישורים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

תחומי העיסוק של המשרד:

  • דיני משפחה - הסכמי ממון, הסכמי הורות משותפת, גירושין, צוואות, ירושות, ייפוי כוח מתמשך ועוד. כמו כן, משרדנו עוסק הן בגישור ויישוב סכסוכים והן בייצוג בבתי המשפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים.

 

  • נזיקין וביטוח - תאונות דרכים, אובדן כושר עבודה, נזקי גוף, סיעוד, נכות, מחלות קשות, מוות, רשלנות רפואית, נזקי רכוש, תביעות ביטוח מורכבות ועוד. משרדנו משמש כ-One Stop Shop בתביעות הביטוח למיניהן.

 

  • מסחרי ונדל"ן - הקמת חברות, שותפויות ועמותות, הסכמי בעלי מניות והסכמי שותפים, ייצוג בהסכמים מסחריים, עסקאות רכישת/מכירת נכס, הסדרת זכויות, עסקאות קומבינציה ועוד. כמו כן, משרדנו מעניק ייצוג בגין הפרות הסכמים, פירוק חברות ושותפויות ובסכסוכים אזרחיים.

 

  • משפט אזרחי - ליווי תובעים ונתבעים בתביעות אזרחיות ומסחריות, לרבות ייצוג משפטי בכלל הערכאות המשפטיות, ניסוח כתבי תביעה וכתבי הגנה, מכתבי אזהרה או מכתבי דרישה ועוד. בנוסף, משרדנו עוסק בייצוג בוועדות, ועדות ערר וכן בהליכי בוררות וגישור.

 

מייסדי המשרד הם עורכי הדין שמואל מרום ומיכל פרידמן.

עו"ד שמואל מרום הינו בוגר תואר ראשון בהצטיינות במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, בעל MBA במנהל עסקים בדגש על מימון; מגשר מוסמך; שימש מעל לעשור במגוון תפקידים במשרד ראש הממשלה ובעסקים פרטיים. בעל ניסיון משפטי עשיר ומגוון בתחומים: משפט מסחרי, דיני נזיקין וליטיגציה וכן בהופעות בבתי משפט על כלל ערכאותיו

 

עו"ד מיכל פרידמן הינה בוגרת תואר ראשון בהצטיינות במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, בעלת MBA במנהל עסקים בדגש על מימון; מוסמכת לייפוי כוח מתמשך ומגשרת מוסמכת; בעלת ניסיון של מעל לעשור במשרדים הגדולים והמובילים בישראל בתחומים: משפט מסחרי, דיני משפחה וליטיגציה וכן בהופעות בבתי משפט על כלל ערכאותיו.

 

משרדנו חרט על דגלו את ערכי האנושיות, היצירתיות, החדשנות והמקצוענות הבלתי מתפשרת תוך הגעה יחד לקו הגמר: ליווי משפטי מקיף וזמין לאורך כל הדרך.

שפות: עברית, אנגלית, רוסית

תחומי עיסוק
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • משפט מסחרי ועסקיםמשפט מסחרי ועסקים
  • משפט אזרחי משפט אזרחי

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
4.9
(התקבלו 4 המלצות)
  • 14/10/2024

    ליוותם אותנו במהלך כל הדרך, דאגתם להכל. תודה רבה!!
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 4.5
     

  • 08/10/2024

    בהתחלה חששתי לפנות לעורך דין, אבל עם סאם כל החוויה הייתה ממש חיובית. הוא מקצועי בטירוף, מלא ניסיון, ומצחיק ברמה שעשה את כל התהליך להרבה יותר קליל. ענה לי על כל שאלה בסבלנות (גם על דברים שלא ידעתי שצריך לשאול) ונתן לי עצות שבאמת עזרו לי. ממליצה מכל הלב לכל מי שמחפש עורך דין עם גישה אישית וחיוך!
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 07/10/2024

    רוצה לציין את עו״ד מרום שליווה אותי במקצועיות וברגישות בהליך משפטי שעברתי לאחרונה. מעבר לתוצאות הטובות, הרגשתי שהוא מאוד קשוב וזמין לצרכיי. ממליץ בחום.
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 30/09/2024

    עו"ד מיכל פרידמן ליוותה אותי לאורך כל הליך הגירושין, העניקה לי יחס אישי תוך מענה מהיר לכל פניותיי ולכל שאלותיי. אין ספק שבחרתי נכון! ממליצה בחום.
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

מרום-פרידמן משרד עורכי דין
פניה ישירה אל מרום-פרידמן משרד עורכי דין

למעלה