עו״ד סארי גטאס

עו״ד סארי גטאס

עכו (אזור הצפון)

עו״ד סארי גטאס עוסק בתחומי הנדלן והמקרקעין, חוזים, דיני מיסים ומיסוי מקרקעין, הסכמי ממון, דיני העבודה ומיצוי זכויות עובדים, ביטוח לאומי, הוצאה לפועל ועוד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו״ד סארי גטאס בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת חיפה, תמיד שם את הלקוח במרכז כדי לסייע לו בהשגת המטרות שהוגדרו, תוך גיוס כל הידע והמשאבים העומדים לרשותו. שירותיו של עו״ד סארי גטאס מתאפיינים ביחס אישי מסור ובמחויבות מלאה למטרות לקוחותיו.ֲֲ 

ֲֲ 

עו״ד סארי גטאס עוסק בתחום המשפט האזרחי ועוסק במספר תחומים שונים ומגוונים, לרבות:ֲֲ 

נדל״ן ומקרקעין:ֲֲ שהינו תחום רחב ומורכב, הדורש הבנה מעמיקה של השוק, החוקים והאסטרטגיות הנכונות. עו"ד סארי גטאס מספק שירותים משפטיים מקצועיים ומותאמים אישית, המבטיחים ייצוג אפקטיבי ומקצועי בכל הקשור לנדל"ן ומקרקעין.

חוזים:ֲֲ  עוסק במערכת יחסים בין אנשים ואו יישויות משפטיות המבקשים להסדיר את יחסיהם תחת מסגרת משפטית מחייבת. תחום זהֲֲ משפיע על חיינו ֲֲ הן באופן ישיר והן באופן עקיף, הן בכתב והן בעל פה.

דיני מיסוי מקרקעין:ֲֲ לרבות ייעוץ ותכנון מס בעסקאות נדל"ן מורכבות, גיבוש מתווה נכון לעסקה בהיבטי מס שבח, מס רכישה, מע"מ ומס הכנסה, לרבות הכנת תחשיבי מס והגשת דיווחים לרשויות המס.

הסכמי ממון:ֲֲ הסכמים בכתב להסדרת רכוש, בין בני זוג אשר עתידים להינשא או שנישאו זה מכבר או כאלה שחיים ומקיימים משק בית משותף שלא במסגרת נישואין. הסכם הממון יכיל את כל ההסכמות בקשר לחלוקת רכוש ו/או שימוש בו בהתאם להסכמות הצדדים עת חותמים עליו, והחל מאותו מועד.

דיני העבודה ומיצוי זכויות עובדים:ֲֲ  זכויות וחובות משפטיות החלות הן על מעסיקים והן על עובדים, אשר מקיף תחומים משפטיים שונים. זהו תחום מורכב ודינמי הדורש מקצועיות, שכן שינויים בחקיקה ובפסיקה הם תכופים.

ֲֲ 

ועוד תחומים נוספים.ֲֲ 

ֲֲ 

עו״ד סארי גטאס מתחייב בפני קהל לקוחותיו ליושרה, לשקיפות ולמצוינות

שפות: עברית, אנגלית,ערבית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו״ד סארי גטאס
פניה ישירה אל עו״ד סארי גטאס

למעלה