עורך דין אלון טנקג`י

עורך דין אלון טנקג'י

חיפה (אזור הצפון)

פרקליט בכיר לשעבר - למעלה מ-20 שנות ניסיון במשפט הפלילי על כל תחומיו. כיום, כסניגור בכיר, מעניק ליווי משפטי צמוד ללקוח החל משלב החקירה, ובכל שלבי ההליך הפלילי. המשרד מעניק שירות משפטי ללקוחות בכל רחבי הארץ

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו”ד אלון טנקג'י, עורך דין בכיר, בעל ותק וניסיון של למעלה מ – 24 שנים במשפט הפלילי על כל תחומיו.


במסגרת עבודתו הקודמת כפרקליט בכיר ומנהל (ממונה) בפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) במשך שנים רבות, ניהל עורך דין אלון טנקג’י תיקי פשיעה חמורה מורכבים ורבים וביניהם תיקי רצח, תיקי סמים חמורים, תיקי תאונות דרכים קטלניות ותאונות פגע וברח, תיקי שחיתות, תיקי הלבנת הון, תיקי ועדות שחרורים, ועדות שחרורים לאסירי עולם ועוד.
במסגרת עבודתו, הכשיר עו"ד טנקג'י פרקליטים ותובעים רבים אשר התחנכו על ערכיו ולמדו ממנו רבות את כל רזי המשפט הפלילי על כל גווניו.


כיום, כסנגור בכיר לעו”ד אלון טנקג'י יתרון רב, באשר מכיר לפני ולפנים את עבודת התביעה ויודע כיצד נכון להתנהל וכיצד “לתקוף” את התיק ואת הראיות שמציגה התביעה כנגד הנאשם. אין המדובר באמירה סתם, אלא בידע ובניסיון רב שהוכיחו ומוכיחים את עצמם ואת משמעותם להגנת הנאשמים הרבים.


כל אדם הנתקל בחקירה, במעצר או משפט פלילי כנגדו, אל לו להמר בחירותו ועליו לפנות לעורך דין אשר ילווה אותו ויסייע בידו במקצועיות מהמעלה הראשונה, לאורך הדרך הלא פשוטה אותה נדרש לעבור.


עו”ד אלון טנקג'י מעניק ליווי משפטי צמוד ללקוח החל משלב החקירה, דרך ניהול ההליך הפלילי על כל שלביו ועד לשלב הערעור הפלילי (ככל שידרש).

 

עו”ד אלון טנקג'י מביא עימו ידע וניסיון שלא יסולאו בפז, אותם צבר במשך שנים רבות הן כפרקליט בכיר וכיום כסנגור בכיר – הכל על מנת להעניק לכם שירות משפטי צמוד לאורך כל ההליך, עם כל הלב והנשמה. משרדו מעניק מעטפת מלאה ללקוח בכל תחומי המשפט הפלילי על כל היבטיו וכן בתיקי תעבורה חמורים.
הקו המנחה את עו”ד אלון טנקג’י, כפי שהנחה אותו לאורך כל חייו המקצועיים, הינו שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, אמינות וזמינות כל העת.

 

המשרד מעניק שירות משפטי ללקוחות בכל רחבי הארץ.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • פליליפלילי

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 10 המלצות)
  • 11/10/2024

    עורך דין חרוץ מיקצוען
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 22/09/2024

    הייתי צריכה עזרה, קבלתי מענה מיידי ותמיכה אינסופית עד פתרון של הבעיה. היה איתי לאורך כל הדרך וגם אחרי. תודה!!!!
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 11/09/2024

    מעבר למקצועיות היוצאת דופן והירידה לפרטים הקטנים, אלון הוא קודם כל בנאדם. מהשיחת טלפון הראשונה ועד לסיום הטיפול בתיק אלון דאג להסביר לי במקצועיות את התהליך, ללוות, לתמוך ולהיות אוזן קשבת בסיטואציה משפטית מורכבת. בסופו של דבר אלון הצליח להביא לסגירת התיק בתוצאה הטובה ביותר שאפשר היה לצפות.
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 16/07/2024

    הגענו לאלון עם תיק פלילי,דרך חבר שהמליץ עליו בחום. מהרגע הראשון עו"ד אלון טנקג`י הרגיע אותנו וטיפל בבעיה במקצועיות ובנחישות. עו"ד אלון טנקג``י תמיד נתן מענה תומך, ועודד בדרך הלא פשוטה שעברנו. בקיצור אלוף, הציל אותנו , ממליצים מאוד.
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 11/07/2024

    עורך דין מצוין. זמין תמיד לכל שאלה. מקצועי ומקצוען. הותק והניסיון כפרקליט לשעבר עשו את ההבדל. פגשנו את אלון עם בעיה פלילית חמורה, והוא הצליח ביצירתיות ובחוכמה לתת לנו תקווה ולהשיג לנו את התוצאה הטובה ביותר. מומלץ בחום!
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 10/07/2024

    מומלץ מאוד! אלון ליווה אותי מהרגע שזומנתי למשטרה עד לסוף התיק בזכותו החושך שנפל עלי הפך מהר מאוד לאור אין מצב לשאול שאלה ולא לקבל מענה מפורט ומיידי הבן אדם גאוןןןןןן והביא לי תוצאה שלא חלמתי עליה
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 10/07/2024

    מקצוען אמיתי תמיד זמין לשאלות נותן תמיד הרגשת ביטחון תענוג לעבוד איתו
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 08/07/2024

    עורך הדין טנקג`י הציל לי את החיים, טיפל בתיקים שלי בצורה המקצועית ביותר, נתן מענה לכל שאלה והיה סבלני כלפיי וכלפיי בני משפחתי לאורך כל ההליך. עורך דין מספר 1 מומלץ מאוד מאוד מאוד!!!!
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 08/07/2024

    אמין, מקצוען אמיתי, בקיא בפרטים, משרה אוירה נעימה ומרגיעה.
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 07/07/2024

    עוררך דין מקצועי, יודע את החוקים והעבודה אנושי. הגיע מיד לתת מענה שביעתת רצון במיוחד.
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

 עורך דין אלון טנקג`י
פניה ישירה אל עורך דין אלון טנקג`י

למעלה