עו"ד אבי ליפינר

עו"ד אבי ליפינר

האתרוג 38 , שהם (אזור השפלה והסביבה)

עורך דין אבי ליפינר עוסק בדיני מקרקעין - ייצוג עסקאות מכר דירות, אזרחי, צוואות ירושות ויפוי כח מתמשך

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך הדין  אבי ליפינר עוסק בדיני מקרקעין - ייצוג עסקאות מכר דירות,אזרחי, צוואות ירושות ויפוי כח מתמשך. 

 

בנוסף עו"ד אבי ליפינר  יועץ  משכנתאות, בעל רקע פיננסי וניסיון רב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים - מסלול מימון, תואר ראשון ושני במשפטים, עוסק במשכנתאות ומימון משנת 2007. במשך השנים היה יועץ משכנתאות בכיר בבנקים הגדולים.

 

בעזרת הניסיון שרכש במהלךהשנים הצליח לסלול את הדרך למאות משפחות ברחבי הארץ לבית משלהם, גם במקרים מורכבים שללא סיוע וליווי צמוד ומקצועי זה פשוט לא היה קורה. גם במקרים הפחות מורכבים עדיין מדובר על חסכון ממוצע של עשרות אלפי שקלים לתיק!

 

תחום המשכנתאות הוא תחום מורכב והמשכנתא נשארת לצידנו לאורך שנים רבות קדימה ולכן גובה המשכנתא חייב להתאים להכנסה הפנויה של המשפחה על מנת לאפשר ניהול אורח חיים תקין בהסתכלות כלכלית שנים קדימה.

 

עו"ד אבי ליפינר חבר בהתאחדות יועצי המשכנתאות ועובד עם כל הבנקים והגורמים החוץ בנקאיים ללא יוצא מןהכלל, עם אנשי המקצוע המנוסים ביותר ומתחייב לכם לשירות אישי מקצועי ומותאם לצרכים.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד אבי ליפינר
פניה ישירה אל עו"ד אבי ליפינר

למעלה