עורך הדין יניב ימפולסקי

עורך הדין יניב ימפולסקי

כיכר בן גוריון 2 , טבעון (אזור הצפון)

משרד עורכי הדין יניב ימפולסקי הינו משרד בוטיק העוסק בתחום דיני עבודה - ייצוג מעסיקים ועובדים

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

חייגו 053-6260262
על המשרד

יניב ימפולסקי -משרד עורכי דין הינו משרד בוטיק בעל ניסיון בתחומי דיני העבודה (ייצוג מעסיקים ועובדים).

כיום משמש עו"ד יניב ימפולסקי כיועץ משפטי למספר עמותות וחברות מובילות במשק הישראלי וכחבר בפורום הארצי לדיני עבודה בלשכת עורכי הדין. בעברו שימש כיועץ פוליטי למספר חברי כנסת. עו"ד ימפולסקי הינו בוגר תכנית "צמרת" להכשרת מנהיגים צעירים מטעם ההסתדרות העובדים הכללית בשיתוף אוניברסיטת תל אביב.

 

הידע שעו"ד ימפולסקי צבר לאורך השנים וניסיונו הפרקטי "בשטח", הביאו לכך שהמשרד מציע לצד רמת שירות ומקצועיות גבוהה, ליווי אישי ששם לנגד עיניו את טובת הלקוח.

 

ה"אני מאמין" של המשרד הוא שכל ייעוץ או שירות שניתן ללקוח צריך להיות מבוסס על שני נדבכים – מקצועיות ויחס אישי-אנושי, והכל על מנת לתת מענה לצרכיו הייחודיים של כל לקוח ולקוח, וזאת לאחר ניתוח מעמיק של הדין ושל מטרות הלקוח.

 

תחומי פעילות משרד עורכי דין יניב ימפולסקי:

  • ייעוץ משפטי למעסיקים וחברות – המשרד מציע יעוץ וליווי ביחס לכלל שלבי יחסי העבודה, החל מהסכמי העבודה וכלה בהליכי סיום העסקה.
  • למעשה, קבלת ייעוץ משפטי משפטי בתחום דיני העבודה למעסיקים וחברות, הינו חלק בלתי נפרד משגרת מחיי היום יום של החברה, ולפני כל פעולה או החלטה שעניינה ביחסי עבודה מומלץ למנהלי החברה לפנות לייעוץ משפטי על מנת לבחון את הפעולה ולוודא שהיא עתידה להתבצע כראוי.
  • ייצוג משפטי לעובדים – כחלק בלתי נפרד משגרת העבודה עובדים יכולים למצוא עצמם חשים כי נעשה להם עוול או כי הצד השני להסכם מפר אותו בצורה מסוימת. לפני שנוקטים בצעדים משמעותיים או כאלה שיש להם השלכות ארוכות טווח – חשוב לפנות אל עורך דין שמציע ייצוג משפטי דיני עבודה, להסביר לו את המצב ולקבל את חוות דעתו בנוגע למקרה המדובר. הוא יפרוט בפניכם את האפשרויות העומדות לכם, את המשמעות של בחירה בכל אפשרות ויציע דרכי פעולה כדאיות. בין אם מדובר בחוסר הבנה בנוגע לתנאי העסקה, מחלוקות בקשר לתנאי העסקה, זכויות סוציאליות או התעמרות שחוויתם בעבודה, פנו ליניב ימפולסקי – משרד עורכי דין על מנת לבחון את פרטי המקרה שלכם.


עורך הדין יניב ימפולסקי הקים את המשרד לאחר שצבר ניסיון רב בניהול הליכים משפטיים ומתן ייעוץ שוטף בתחום דיני העבודה. ניסיונו הרב, הן בייצוג מעסיקים והן בייצוג עובדים, הוא שמקנה לו מקצועיות ואמינות, ולקוחות המשרד מעידים על יחס נעים ומכבד לצד מענה זמין ומהימן.

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • דיני עבודהדיני עבודה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עורך הדין יניב ימפולסקי
פניה ישירה אל עורך הדין יניב ימפולסקי

למעלה