גיא סרוסי - משרד עו"ד

גיא סרוסי - משרד עו"ד

אשדוד (אזור הדרום)

עורך דין גיא סרוסי עוסק בתחומי המשפט המסחרי ובדיני ההוצאה לפועל. עו"ד סרוסי מעניק שירות אישי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר עד להגעה לתוצאה המקסימלית.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך דין גיא סרוסי בעל תארים במשפטים (LL.B) ובממשל (LL.M) מהמרכז הבינתחומי. התמנה לסגן יו"ר ועדת ליטיגציה בלשכת עורכי הדין בגיל צעיר ומשמש כחבר בפורום הוצאה לפועל.

 

לעו"ד סרוסי חשוב ללוות באופן אישי ובצורה מקצועית את כל לקוחותיו, אם במציאת פתרון הולם מחוץ לבית המשפט ואם בייצוג בבית המשפט בכל תיק נדרש. עו"ד סרוסי יעניק לכם טיפול ברמה גבוהה בלי להתפשר על יחס אנושי ותומך.

 

המשרד מספק שירות משפטי בתחומים הבאים:

 

✔ דיני חברות

✔ סכסוכים מסחריים

✔ ליטיגציה בבתי המשפט השונים

✔ עריכת חוזים מסחריים

✔ טיפול במקרי הפרת חוזה

✔ הקמה ופירוק חברות

✔ ייצוג זוכים בגביית חובות וחייבים בהליכי פשט"ר

✔ איחוד תיקים

✔ טענת פרעתי

✔ ביטול עיכוב יציאה ועוד.

 

המשרד מתמקצע בתחום ההוצאה לפועל ומגדיר לעצמו כמטרה לסייע לעסקים קטנים ובינוניים מכדור השלג המתגלגל של העמקת חובות על ידי נטילת כספים לכיסוי חובות קיימים, וכך צבירת חובות וריביות גדולים יותר. המשרד מעניק סיוע מקצועי ומושיט יד ללקוחותיו כדי להוציא אותם מהתסבוכת והבורות הכלכליים שנקלעו אליהם.

 

משרד עורך הדין גיא סרוסי מספק שירות משפטי מקצועי בצורה הטובהביותר כדי להשיג עבורכם תוצאה מקסימלית. אנחנו לא מתפשרים על ליווי צמוד לאורך כלההליך עד למציאת הפתרון המיטבי, המקצועי וההולם ביותר.

 

צרו קשר עמנו עוד היום - שיחת ייעוץ חינם! 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גיא סרוסי - משרד עו"ד
פניה ישירה אל גיא סרוסי - משרד עו"ד

למעלה